tirsdag den 18. oktober 2011

Hej igen :-)

Så er vi her igen, sku.!

Alt for længe siden, men ak ja, been busy ;-).

Wow, har fået en fast læser (Tak Mette ;-) ).

Hvad er der så sket siden sidst, masser har droppet LOL (super fedt spil, men har simpelthen ikke tiden).
Jeg har i stedet taget de mere produktive bukser på igen ( og de er faktisk ret Fan'sy, hvis i spørger mig), og jeg er begyndt at kridse lidt med blyant igen. Faktisk så meget at jeg af og til skifter blyanten ud med en pensel. Faktisk er det hele kørt så meget af sporet at jeg har hevet min digitizer frem fra gemmeren og pløjet Blender3D og Unity3D ind på den nyindkøbte bæst af en PC, og besluttet at prøve lykken inden for Indie Games industrien.

Hvad fremtiden bringer vides ikke, men følg med her på bloggen så kan vi måske finde ud af det :-).

- Jesper.

Uhh, shit musikken, KOTOKO - Princess Bride ( lidt J-pop To the People).



 

1 kommentar: